10. november 2015

Spambot

Hei!

Er det noko som virkelig plagar meg, er det søppelpost. Og då snakkar eg om at du kanskje ein eller to ganger har vore uhelig å skrive e-posten din ein plass, slik at du reste av ditt liv får minst 5 søppel e-postar kvar dag. Eg har lenge vore optimist og kvar dag gått innom trykket på "Unsubscribe/avmeld" på alle og ein som det går på. Men problemet er jo berre det at du har epostadresser som utgir seg for å vere Apple Inc. på navnet, men når du ser på e-post adressa, ser ein at dette stemmer ikkje i det heile. Den er gjerne noko slikt som dette "info@norsk-mailer.info" og absolutt ikkje frå Apple Inc.


Men det er jo ikkje noko som er så godt som å sjå dette; Tom og rein søppelpst!


Eg er lei av å ha vunnet 100 iPad's og få rentefritt kredittkort opp etter øyra. STOP Å SPAM MEG.

- Dagens frustrasjonsutblåsning.

Ingen kommentarer: