4. november 2015

Prosjekt: Rosebukett 2.1

Hei!

Tenkte eg skulle gi dokke ei oppdatering på korleis det går med rosebuketten eg har som prosjekt. Det kom ein uventa "bump" i progresjonen då vi reiste heim på torsdag i forrige veke og ikkje var heime igjen før seint søndags kveld. Utruleg nok var dei framleis i live, sjølv om dei viste tydelige tegn på "mishandling". I dag har dei fått gått igjennom ei skikkelig rydde og kutte runde, der eg fjerna gamle løv og kutta av det som var blitt dårlig på stilkane.


Eg klipte av en god del som ikkje var verdt å ha på stilkane meir. Der er til og med TO knopper nå. Så sidan sist har det kommet ein til! Spennande. Kanskje er der fleire rundt hjørnet?

Alt dette måtte gå. Nokre av stilkane var blitt mørke og såg ikkje bra ut heilt nederst, difor måtte mykje av nokre stilkar klippast. Nå satsar eg på at blada og dei nye stilkane vil sterkne og stivne litt etter kvart, for akkurat nå er dei litt slappe. Satser på at det er helgas dehydrering som gjere det, og at dei snart er store, sterke, flotte roser nok ein gong.

.. Det er kjekt å ha noko å dille med innimellom Bachelorskriving. Som rosebukettar og blogg.

Ingen kommentarer: