12. november 2015

Sjokoladeran

Hei folkens!

I dag er det trollsk stemning her i Førde! Lett sykdekke, sol og blå himmel nokon stadar og tjukk tåke ligg lavt over somme deler av Førde. Ein ting som eg sjokka oppdaga når eg var i butikken nå i veka var forskjellen i kilopris på Freia sin Melkesjokolade 200G plate og eventyrsjokoladen. 200G koster 163,- per kilo og eventyrsjokoladen koster 391! Det er nesten dobbelt så dyrt for den lille som den store.Sjukt.



Om du ser til venstre,  er det prisen på de store 200G platene og til høgre er Freia sin eventyrsjokolade. Desse bildene er tatt hos Rema 1000, og eg må sei eg stille spørsmål om å bidra til at folk kjøper store sjokoladeplater frem for dei små, om ein skal tenke økonomisk. I alle fall om ein er student. Men så skal ein jo prøve å tenke sunt også, og når ein først skal kose seg med litt sjokolade, har eg ikkje lyst å måtte kjøpe 200 gram for å ete ei eller to rad og så legge sjokoladen i skapet og ete 180 gram meir enn eg først og fremst hadde tenkt til. SKJERPINGS!



Er du ikkje einig da? Så mykje i prisforskjell? Kostar virkelig embalasjen til Freia så mykje at det skal vere så stor forskjell? Eg endte opp med å kjøpe ein annan sjokolade, for å protestere mot prisforskjellane. Då kjøpte eg Kinder Bueno, og der oppdaga eg ein annan ting ( i tillegg til at det ser ut for at er lenge sidan eg har vore i sjokoladehylla). Kinder Bueno har fjerna den raude tråden de haddei embalasjen, som gjorde at du kunne rive i et hjørne og tråden hjalp deg med å åpne pakningen. Den er altså vekk. #Frustrasjon.

Neei, god helg! Eg skal på Ambulansekurs i helga. Det blir bra! :)

Ingen kommentarer: