25. november 2015

Sjukdom og is

Den siste veka har T vore litt pjusk og forkjøla, og eg har denne gangen prøvd å holde meg lengst vekke som mogleg, for å sjå om eg klarte å unngå å bli sjuk. Men nei. I går våkna eg med småvondt i halsen og i dag er eg potte tett i nesa og har vondt i halsen. Heldigvis er bacheloren snart ferdig og på fredag må eg jo levere om eg vil eller ei, så kanskje heller nå enn midt i? Eg veit ikkje. Det er uvanlig for meg å vere oppe så tidlig, men tett nese stod i vegen for god søvn, så eg sto like godt opp når klokka viste 07.20 eg.

Tross sjukdom, sitter eg på skulen og jobber.
 ... og strikker mellom slagene #julegaveproduksjon eller #egenproduksjon? Har ikkje bestemt meg enno.



Og i går var eg og Ina på besøk hos Stine og Trond på Aase og fikk taco og is. Skikkelig etegilde!

Ingen kommentarer: