10. april 2013

Det er fint med samboer!

Hei,

Det er nokon dagar ein merker det er fint å ha samboer. I dag er ein sånn dag. Eg satt lenge på skulen og jobbet med oppgaver med Ajantha, og kom heim til ferdig laga middag. Siden det er eg som meir eller mindre alltid kjem heim først, og ofte lenge før han, blir det til at eg laga middag. - Ikkje at eg klager, eg elsker å lage mat! Men det er deilig å ikkje måtte planlegge noko som helst, berre komme inn døra og sette seg ned å spise.

Idag var vi på omvisning på patologisk avdeling på SSF (sentralsjukehuset i Førde) det var litt interessant å sjå korleis dei testa alle typer vev for sjukdommer, og vi fekk også sjå ei livmor. Eg synes det var ganske ekkelt, siden den var så grå. I tillegg sto eg like ved mannen, og kvar gang han beveget på den så spruta det små dråper med væske, så vart litt satt ut. Så kom det som vi egentlig alle ville sjå, obuksjonssalen. Det såg veldig likt ut på film. Store, grå benker med renner rundt og dusjhoder på siden.

Meir eller mindre slik såg den ut, grå benker med "dusjer"

Ingen kommentarer: