8. april 2013

Motivasjon = Sjokolade

Hei,

Puh! I dag har det vore skikkelig jobbing altså! Har jobbet i eit sett fra eg stod opp til nå. Veldig stolt av meg sjølv! Har gjort rundt 30 oppgaver, så har tatt inn litt av det eg ikkje klarte å gjere når eg var sjuk. Det er nemlig akkurat så mange oppgaver, at om eg gjer 10 kvar dag (uten om helgene) så skal eg ha klart å ha gjort alle med litt margin fram til eksamen. Det som er litt kjedelig er at eg synes desse oppgavene er mykje vanskeligere enn anatomien var.

I morgon kjem eksamensresultatet. kjenner eg har litt lyst til å dø. Er så sjukt spent!
Eg satser (selvfølgelig) på å ikkje stryke, men ein kan ha vore utrulig uheldig! Huff. Grua meg eg.

Det er også berre ei veke igjen til vi reiser Oslo for å sjå på hjerteknuseren Justin Bieber.

Dagens middag, steikt klubb!

Ingen kommentarer: