4. april 2013

Vellykket påskeferie!

Hei,

Nå har eg hatt ein fantastisk påskeferie. Eg har ikkje blogga noko som helst, sidan eg heller prioriterer familie. Vi har gjort mykje, vore på hytta, stått på ski, festa, familiebesøk, avslapping og alt anna som høyre påska til. HERLIG!
Du kan sjå litt om kva eg har styrt med om du går på instagram-profilen min. Eg likar at man kan sjå bileta på nett nå. Er så greit å sleppe å måtte sitte på den vesle skjermen på telefonen eller padden, liker PC eg.

Nå sitter eg i go' stolen min og slapper av. Eg er nemlig sjuk (igjen.) tirsdag var det noko som ligna på influensa, i går var det influensa, og nå (etter undervisning om det i to timer) er eg nesten sikker på at eg har lungebetennelse. Nesten altså. Kjem ikkje til å gå til legen før eg faktisk må. Dyrt for ein student å leve.

Nydelig påskevær på hytta! 



Ingen kommentarer: