14. oktober 2015

Travel haust i vente

Da tenker eg det er på tide med en liten oppdatering til dokke som forvirra dykk inn på bloggen her tidvis. Dette halvåret kjem til å bli fryktelig hektisk, men det er jo slik eg likar det, mykje å henge fingrane i og kjekke aktivitetar. Eg er nemmelig begynt på 6. semester av utdanninga mi, og det vil sei to ting: Fordjupningspraksis og bachelorskriving. Vi er nå kommet ut i andre veka av bachelorskriving, og eg føler eg har ein (eller tolv) stor badebalje med vatn som eg skal ballansere på haudet. Det er ikkje det at eg ikkje har kunnskapen, den ligg berre fyrktelig langt bak i hjernen for augeblinken... Temaet eg har bestemt meg for er spennande og eg håper det blir bra, må berre finne nok litteratur, så kjem det til å gå fint.

Eg er ferdig med fordjupningspraksis, som eg var så heldig å få ha i Ambulansetenesta. Det var så kjekt! Eg stortrives med akuttmedisin, og det fekk meg til å melde meg på Helse Førde sitt Forkurs for Ambulansetenesta, slik at eg kan ta vikarvakter i ambulansen. Kjekt! Så samtidig som eg skal skrive bachelor, skal eg altså gå på eit samlingsbasert sjølvstudium. 7. februar er det eksamen, og eg er kjempespent!

Første dagen! Sååå spent! (Bilen er så klart tom for pasient og vi skulle en tur på butikken for å handle mat)

Nattekøyring
Og så klart var det stas å bestå praksis og kunne glede seg over ei kjekk erfaring og gode minner i ambulansen!


Ingen kommentarer: