27. oktober 2015

Prosjekt: Rosebukett 2.0

Hei!

Som dokke såg forrige veke hadde eg en rosebukett som trivdes usedvanlig godt. Nå har alle blomsterne visna vekk, men det har faktisk kommet opp ein ny knopp og mange nye friske blader. Derfor har eg tenkt å forsøke å holde liv i desse for å sjå om eg kanskje klarer å få enda ein bukett av roser. Det er i allefall mange nye blad som har kommet, så det blir spennande å sjå!



Nå har eg renska vekk alt det gamle på rosene og delt buketten i to og satt dei i vinduskarmen i håp om at det vil føre til at dei får meir lys og rom til å vokse. Trikset er fremdeles sukker og sitron i buketten. Eg tok faktisk ikkje av siste blomstrane før i dag, så teoretisk sett har buketten vart i nesten 2 og ei halv veke!

Kjenner dette er veldig spennande. Denne buketten har faktisk en knopp også, så det er ganske kult!

Ingen kommentarer: