16. oktober 2015

Romantisk middag for to

I går laga eg ein skikkelig god og romantisk middag til meg og Tore. Indrefilet av svin, ovnsbakte potetbåter, heimelaga kremet sjampinjongsaus og rosenkål. Så god mat, og et lite glas med vin attåt (vi har ennå vin frå taxfreebesøket i august). Lys på bordet og røde roser. Nei, det var så fint!



I går lagde eg meg kakao. Ikkje 1-2-3-kakao, men skikkelig frå Freia, av den typen som er så bitter om du ikkje blandar i sukker så er det nesten ikkje godt.

50/50 heilmelk og havremelk. Det var skikkelig godt!
 Så etter gårsdagens suksess ønskte eg å lage meg det frokost i dag også. Denne gangen var det tomt for kumelk, så det blei eksprementering med havremelk. Det blei overraskande godt, men best når det var varmt. Når det blei kaldt, var det i grunn litt mykje av det gode, og litt kvalmande igrunn. Trur ikkje eg gjorde noko galt da?



Beklager at det blei så mange bilder fra Snap..

Ingen kommentarer: