22. oktober 2015

Prokastinering og sånn

Hei!

Dagens innlegg kjem dessverre heilt på tampen av kvelden. Dagen idag har gått med på å skrive litt på oppgåva, bake brød (som smakte himmelsk), og ellers utsette det eg veit eg bør gjere. Eg har nemlig prokastinert, for å bruke eit fint ord for å utsette ting. 

...Eg har også synes passelig synd i meg sjølv som har litt smerter i kjeven og munnen etter å ha trekt Tanna i går. For dei som ikkje er klar over det, smerteterskel som et lite ekorn, og er særdeles lite glad i å ha vondt. Så då blir stakkars Tore gåande å høyre på mi klaging over "at det er så vondt å snakke" eller, "ikkje kil meg, det er så vondt å smile", og ikkje minst når stakkaren er god og klemmer meg, men klemmer på feil side. Då må Nina ha litt tid før ho klare å fungere optimalt igjen. 

Nå i disse tider sitter jo eg og skriver min bachelor, og eg motivasjonen er merkbart varierande. Nokon dagar føler eg for å sitte heile dagen og berre skrive, fordi eg eg er kommet så godt i gang. Andre dagar er stolen alt for hard, strikketøyet alt for fristande og leiligheta er plutselig gullande rein.


Det er noko i det.



Ingen kommentarer: