16. mars 2013

Zzzz....Eksamen?!

Hei,

Da er eksamen endelig over og eg kjenner at skuldrane har mista eit tonn med bekymringer. Eksamensforberediga gjekk fint, eg følte eg forstod og hugsa mykje meier for kvar dag som gjekk. Så kom eksamensdagen, og eg kjente eg vart glad når eg las igjennom eksamen. Ingen av spørsmåla var om noko eg ikkje kunne noko om. Var nokon eg kun meget lite, men fekk vertfall skrevet litt, og eg føler det er viktig. Eg skreiv totalt 18 sider og hånda mi var så sår at eg sleit med å bruke den til normale greier.
Vi skreiv nemlig på trelags-papir der første og andre kopi går til sensorer og siste er til deg. Det vil sei at eg måtte skrive hardt nok til at det gjekk igjennom til alle lagene. *Grøss*. Kjenner eg gruer meg til det på neste eksamen..

I natt har eg sovet så godt! Eg trur ikkje eg har sovet så godt på nesten to veke. Eksamen altså, ødelegger deg. Så for å ikkje kjede oss for mykje, kom Ajantha til meg igår, vi laga kylling nuggets med pommes frittes og salat. NAM. Det er så godt! Vi såg også siste twilight filmen, dette var vel tredje eller fjerde gangen eg såg den, men eg synes den er så bra!

"Nettopp stått opp, god morgen " - bilde..

Ingen kommentarer: