9. mars 2013

Tida går fort!

Hei,

Nå er vi våkna, har ete frokost, og slappa av. Kvelden i går var kjekk, men eg merka at det er kjekkare å gå ut med fleire kjente.
Idag skal vi berre slappe av, og nyte laurdagen. Det blir heimelaga pizza til kvelds og kosekveld, det er så deilig, det å kunne sette seg ned på vite at du ikkje skal gjere noko, vertfall ikkje noke voldsomt mykje. Det er fint! Altså, litt må eg gjer, er jo 5 dager til eksamen! Eg merka når foreleserane våre snakker om strykprosent osv. at eg begynner å kjenne på eksamensnervane!

Eg må ærlig innrømme at det føles ikkje ut som om det er to måneder siden eg flytta til Førde og eg begynte på skulen her, tida går fort, litt for fort. Du skal sjå det, at plutselig har det gått tre år, eg har fullført bacheloren min. Himmel.

Fin hårdag, ehe.

Ingen kommentarer: