7. mars 2013

1-2-3 SKRIK

Hei,

Himmel og hav. Det har vore ein sjukt lang dag. Begynte på skulen 30 min tidligare enn vanlig idag. Vi har berre fått masse info ang. eksamen og repetert ein del, det skal vi gjere i ei heil veke. TENK 7 dagar til eksamen. GOSJ!
Som et lite avbrekk idag, reiste eg til Salong 44 for å få fiksa augebrya. Skulle gjerne reist til Eid og til FIN for å få fiksa det, men av og til kan ein rett og slett ikkje prioritere utsende, men eg gjorde det idag. Eg må sei eg likte best å gjere det på FIN. Måten ho gjorde det på fekk med til å grine, og det er ikkje tull. Først så voksa ho vekk det grøvste med alt for varm voks for så å nuppe i evigheta. Og for å få det pøøøøøørfekt brukte ho "flombelysning" på augene/augebryna mine. Føltes vertfall sånn ut. Tårene kom litt lettare sidan det kjem litt ekstra fuktigheit når ho river, men tenk å ville myse med auga og ikkje få lov, augevippane mine fekk seg eit bad, for å seie det slik... Dette er vel 4 eller 5 gangen eg gjer dette, men det er fortsatt greit vondt. - Eg veit litt meir kva eg skal forvente, men eg skulle alltid ønske eg var drita kvar gang eg gjorde det, slik at eg ikkje kjenner det så godt, neida, joda, heh.
Ein skal lide for skjønnheita, eller?


Resultatet!
Greit fornøgd. Skulle gjerne ikkje hatt dei SÅ tynne, men det er jo for seint nå, så jaja!


Ingen kommentarer: