30. oktober 2012

Dag 3 - Sør-Afrika

På biletet ser du Amalie Holm. Det er ho eg er i Sør-Afrika sammen med. Går kveld var vi på café caprise og spise middag, før vi gjekk vidare til puben Dizzy's for å sjå om der var litt liv.
På vegen gjekk vi i ganske djupsamtale, men plutselig mangler Amalie ved sidan av meg. Eg høyrer "klunk", og når eg snur meg står Amalie og holder seg til hode. Ho hadde tatt en skikkelig klassiker. Ho gjekk rett på en stolpe.

Dagen idag har vi brukt til på Waterfront. Vi var på kanal-tour og tatt pariserhjul. Vi har vore på kjøpesenter å kikka og spist god mat.
Nå er vi (Amalie) på hotellet for å ta ein Powernap, før det blir ein liten tur ut på livet, men ikkje for seint, sidan det er tidleg opp i morgon, da skal vi nemlig til kapp det gode håp!

Ingen kommentarer: