23. oktober 2012

Velkommen til kaoset!

I helga innsåg eg at det var ikkje mulig å gå rundt grauten lenger. Det var på tide å vaske kler, om eg skulle ha nok kler til to uker i Sør-Afrika.
Nå er eg snart ferdig. Siste maskin er satt på og er snart ferdig, så da er det berre å henge opp desse kleda og vente på at dei skal tørke. Eg oppdaga at der var eit program på maskina som heiter "Express 20" om vasker kleda på 20 min! Så dei kleda som ikkje var skitne, men berre trengte ein vask fekk vere prøvekanin for dette programmet.
Ellers så er eg så smått begynt på pakkinga. Eg har pakka det meste av kler, og kofferten er ca. halvfull. Mangler sko, litt smått av kler og toalettsaker. Er skeptisk til kor mykje eg får plass til heim, men det blir spennande. Får pakke minst mulig i håndbagasjen ned, sånn at man har en nødløsning. (?)

Ellers blåser eg loddrett i Lance Armstrong saken. Du skal leite lenge etter ein idrettsutøver som ikkje har tatt noko, nokon gong for å yte betre. Nå seier eg ikkje at dei ikkje finnes! Dei er berre blitt litt utryddingstrua.

Pakketips til ein litt forvirra 20 åring som skal på første ferie "aleine" sammen med Amalie, der vi har planlagt ALT. Kva vi skal gjere, kvar vi skal gjere det og når vi skal gjere det. MAMMA?!

Ingen kommentarer: