7. november 2011

Skal eg gidde å ... Nei.

Du veit sånne dager, der du virkelig ikkje orka noken ting? Sånn har eg hatt det i går og idag. Sånn " Eg vil heller berre ligge i senga/sitte i stolen og ha dårlig samvittighet fordi eg ikkje gjer noke, enn å faktisk gjere noke, og sikkert føle meg veldig bra etter på.
Dessuten har eg kjempelyst på julebrus, men med min (mmm, mange m'a, haha) holdning til dagen, kjem ikkje det til å skje, med mindre mamma kjøper med julebrus til meg og kommer inn i stua med den. Noko eg ikkje trur skjer. Eg høyre mamma alt nå, før eg ringer "Du kan jo berre gå ned på Hydro å kjøpe den brusa om du har så grådig lyst på!"
Sjååå på herlighetane da! 
Eg har ingenting imot at jula kommer i slutten av oktober, julestemning får eg ikkje før snøven kjem, uansett så!

Ingen kommentarer: