14. november 2011

Musikk for ei kvar sinnsstemning

Har du ein artist som du kan høyre på uansett sinnsstemning, uansett kva fase du går igjennom i livet, sånn egentlig når som helst, uansett kva som skjer? Det er som om teksten på ein måte beskriver akkurat korleis du kjenner det inni deg akkurat der. 
Det er nesten som ein skulle tru at låtskriveren tok inspirasjon ut i fra ditt liv..?
Det har eg. Ho er eit stort idol for meg, og eg beundrar ho virkelig. Taylor Swift er eit heilt utrulig menneske. 
Få er så naturlig pene som Taylor
Ho har oppnådd utrulig mykje den korte tida ho har vore i bransjen, lenger ned på sida er der nokon små fakta om Taylor. Det er to kvinnelige songarar eg gjerne skulle ha møtt og lært noko av, Taylor Swift og Sissel Kyrkjebø. Begge er to store idol for meg. Eg ser også mykje opp til Josh Groban, men det er ei anna histore.
Ho har deltatt på talkshowet "Ellen", og der kan du sjå for ein herlig person Taylor er. Mot andre stjerner, medmennesker og dei som er super-fan av ho. Det er skikkelig hjertevarmande å sjå på Taylor møte nokon av dei som er veldig stor fan av ho. Ho er veldig ydmyk og det virker som om ho virkelig elska det ho gjere.
Ein annan ting eg er veldig glad for er at ho ikkje har vore innblanda i dei "standard" Hollywood-skandalene som veldig mange artister har. Ho er eit godt forbilde, har fin og naturlig sminke, det er liksom aldri for mykje, og nydelig hår. Ho er alltid stilfull når ho er på den røde løperen, og er aldri vågal eller utfordande som mange artistar er. Dette er nokon av mange kvalitetar eg synes er fantastisk med Taylor. Dersom ho kjem til Noreg nokon gong, skal eg ikkje vere sein med å bestille billettar! Det er eg sikker på at blir ein konsert ein seint kjem til å gløyme!


Facts:

Eg berre ELSKAR håret hennar!
  • Født: Pennsylvania Desember 1989
  • Som 11-åring gjekk ho innom plateselskap med en demo og håpet på platekontrakt, fekk kontrakt som 15-åring
  • Debut : 2006
  • Priser: 62 (!), AMA, CMT, MTV, Grammy 
  • Nåverande lokasjon: Nashville 

Kjende songar (tilfeldig rekkefølge):
Mine favorittar (tilfeldig rekkefølge):
Må sjølvsagt ha med underskrifta til flinke jenta!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er helt enig med deg, Taylor er helt utrolig! Hun er en fantastisk låtskriver og har en nydelig stemme... Live har hun en kontakt med publikum som jeg aldri har sett maken til! Og sangene hennes kan jeg høre på uansett hva slags humør jeg er i :-)
I tillegg er hun et godt forbilde for folk i alle aldre, og hun har aldri, som du sier, vært innblandet i noen skandaler!
Ja, jeg kunne holdt på i evigheter... Ha en fin romjul og et godt nyttår med masse Taylor Swift-musikk :-D

Astrid - Taylor Swift Norge, Norges største og mest oppdaterte fanside for Taylor Swift sa...

Jeg er helt enig med deg, Taylor er helt utrolig! Hun er en fantastisk låtskriver og har en nydelig stemme... Live har hun en kontakt med publikum som jeg aldri har sett maken til! Og sangene hennes kan jeg høre på uansett hva slags humør jeg er i :-)
I tillegg er hun et godt forbilde for folk i alle aldre, og hun har aldri, som du sier, vært innblandet i noen skandaler!
Ja, jeg kunne holdt på i evigheter... Ha en fin romjul og et godt nyttår med masse Taylor Swift-musikk :-D