22. desember 2012

Ut på tur, ALLTID stress

Hei,

Da har eg vore på reisefot igjen, og så alltid måtte jo noko galt skje. Eg merka det at det har blitt vanlig at alt går galt når eg er ute å reiser.
Denne gangen trur eg er den verste hittil, utan om den gongen eg var nødt til å overnatte i København.
Toget kom fram, og eg hadde god tid og det var ingen problem.
Så kjem eg til gate, og flyet skal ta av 15.05. Da begynner tullet. Vi venta, og ny tid blei 15.30. Vi begynte vel å boarde rundt 15.35, så det sei seg sjølv at vi blei ein time forseinka der.
Så kjem eg til Berlin, flyet mitt vidare skal gå 17.00. Vi lander rundt 17.10
Heldigvis er dette flyet også forseinka, med 40 minutter, så eg rekk det, med god margin.
Her går det heilt crazy banana. Vi landet 19.40 og flyet til Anda går 19.55.
Om du nokon gang har flydd om Gardermoen, veit du at det er ønsketenkning å klare det med den marginen der.
Så eg tar det greit med ro, går ut tollen, og går til SAS skranken. Der må eg kjøpe ny billett, og denne gangen til Førde, 22.15.
Så eg gjekk fra å skulle heim til mamma sin heimelaga pizza, til å plutselig sove første natta i nye leiligheta. - SPENNANDE!

Eg må ærlig innrømme at wiederø av og til er irriterande punktlig, kan dei ikkje vere litt forseinka i blandt, når eg treng det?

-Over og ut!

Ingen kommentarer: