14. desember 2012

Styggen!

Hei,

Nå sitter eg på kontoret med kvalme, forvirra sommerfugla i magen. Idag skal eg springe dimmetesten, 3000m, styggen, kall det kva du vil, eg vil ikkje springe den vertfall.
Eg har satt lave mål for meg sjølv. Dette er fordi eg ikkje vil bli skuffa over meg sjølv, eller tabbe meg ut.

Uansett! Etter eg har springe, har eg tatt fri resten av dagen. Det vil sei at seinast halv 11. Har eg tetthet, og plutselig er det berre 10 arbeidsdager igjen i Forsvaret.
Så rart! Å vere ferdig, er relativt trist. Eit heilt år er ferdig!

Ikkje at eg ser tungt på å begynne på studier. Eg gleda meg veldig til ny-året, studier og flytting!
.. Einaste er at eg føler eg har fått dårlig info frå skulen. Ikkje noko om kor eg skal møte, kva bøker eg må kjøpe osv. Det er velkomsten grunnen til at eg ikkje gleda meg så mykje, fordi det er planlagt.

Været her forrige helg. Nydelig!

Ingen kommentarer: