4. desember 2012

Ønskeliste

Hei,

Da er det ei ny veke, og mykje liv her nede.
For øyeblikket har vi besøk av Amalie og Sebastian fra SHAPE. Dei skal dimme nå dei også, Sebastian i morga, og Amalie fredag neste veke. Grunnen til at dei er her, er at dei skal fly AWACS. Dei skal ha pilottreningsflyvning, som er barre masse tuch-and-goes. Eg er eigentlig litt glad for at eg ikkje skal vere med da.
Eg blei nemlig utrulig dårlig da eg var å flydde, og vi hadde tuch-and-goes, og det var berre ein gong. Nei, glad for det, ja.

Som dokke sikkert har fått med dokke, skal eg og Tore flytte sammen etter jul. Vi flytter inn i ei umøblert leilighet, og da seier det seg sjølv at vi treng mykje forskjelleg.
Seng, kvitevarer og slike ting, fikser vi meir eller mindre sjølv.
Som sagt, er den umøblert, så sånn som panner, kjørel, vaskesaker, søppelbøtter, tørkestativ, støvsuger og slik, er ting vi gjerne kunne tenke oss å få til jul.
(Dersom du kjøper noko av dette, er det viktig at dokke samkjører, så vi ikkje ender opp med 5 steikepanner og tre tørkestativ...!)

Kluten eg strikker på! (Tar gjerne imot Tuva, helårsgarn, 50 g, pinne 3,5-4 om du har liggande, som ikkje blir brukt!)

Ingen kommentarer: