21. desember 2012

På reisefot under verdens undergang

Hei,

Da er det verdens undergang - og eg skal fly heim. Eg må ærlig innrømme at eg synes dette "dommedag"-greiene er heilt tullete.
Kofferten er pakket, håndbagasjen klar og eg har sjekka inn på flya. Nå skal eg vere heime heilt til 2. januar, før eg vender nesa ned mot Tyskland igjen ein snar tur. Eg dimmer nemlig 9. januar.
Siste gangen eg står i militære kler blir da 10. januar, når eg skal levere satsen.
Kjenner eg blir litt vemodig når eg tenker på det. Har gått i kongens klær i 12 måneder, så er det plutselig slutt? Har blitt glad i uniformen min eg.

På  mandag var eg med fotograf, som tok bilder av meg i pen-uniform . Der var mange fine, og dette er min personlige profil-favoritt. (Det er ikkje dette bilete dykk får til jul!)


Ingen kommentarer: