7. desember 2012

Bayer-Leverkusen - RBK

Denne uka har det skjedd mykje!
Tirsdag var vi i ekte flysimulator, i sånn "boks" som beveger seg, og ekte instrumenter. Å ta av/styre flyet i lufta var utfordrande, men ikkje direkte hjernekirurgi. Det å lande derimot. Det endte opp med at eg sa/ropte til Ludvik (som styrte) at nå måtte han stoppe, fordi eg holdt på å kræsje.
Onsdag gjekk i avslapping, rydding og litt forskjellig.
Torsdag, i går, var vi på tur til Leverkusen. Vi skulle nemlig på Bayer-Leverkusen -  RBK.
Bayer 04 vant jo da, 1-0. Eg hadde gløymt kor "kjedelig" fotball er i forhold til Handball. Det er for lite action.
Men eg lærte fleire fotballregler, og fekk sett "Kjernen" i aksjon up-close.
Det morsomaste i kampen var når eg oppdaga tre ung-gutter med RBK-flagg som tidligare hadde stått å gaula RBK-sanger for full hals, snakke tysk!

Skal prøve å få lagt til bilda eg tok når eg får tid!

Ingen kommentarer: