20. september 2012

Når ein les til eksamen er det viktig og ...

Passe på å få gjort mest mulig anna enn å lese. Dette kalles TV3 syndrom og har vore relativt godt utbredt på Trollhaugen siste vekene, hos meg hvertfall. Dette går ut på at du leser i 10 minutter, for så å gjere noko anna i 15 minutter eller lenger. Vaske kler, vaske gulv, rydde og andre veldig unyttige ting...
Formgjeving ? "Salt lakris stjerne"- ting
Bli fasinert av den store grønne gresshoppa som Susanne påsto beit.
Sminke seg litt!
Ta bilete av seg sjølv. Her har du "Dagens outfit" Heh.
Og når du først skal lese, så må ein gjere det slik. Det er viktig å legge seg i senga for å lese når du har planer om å lese mykje, gjer du ikkje det, er det stor risiko for at du våkner av at du holder på å falle ut av stolen. Slapp kropp + stol med hjul = skummelt!
Sove / lese - intervaller
Her får du dagens trim, snu hovudet heile 90 grader for å sjå dette biletet i riktig vinkel (Les: gløymte å snu det, men orka ikkje fikse det)

Skulle sjå oppgitt ut over lesing til eksamen, men dette er da like godt utrykk.

Sjå ut som om du helst har lyst til å brenne boka eller legge deg og sove.
Ellers har eg pådratt meg yrkesskade! Eller, den minst alvorlige typen skade ein kan få på kontor, men like vel er eg overbevist om at det er den mest smertefulle! papirkutt på tre fingre, og det eine slutta aldri å blø.
Den forulukka figeren.

Aua fingeren!

SJÅ MAMMA! Eg har fått like lange negler som deg <3>
Nå skal eg krype inn i eksamenslesningsbobla mi..

Ingen kommentarer: