26. september 2012

Infodag på Madla - Forberedelser

Den 9.-10. oktober skal eg og Amalie Holm som er på SHAPE tilbake på Madla for å delta på informasjonsdagen med eit foredrag om jobben her nede. I samanheng med dette sitter eg nå og brettar infohefter. Eg skal brette for NATO HQ i Brüssel og her i GK/JFC, medan Amalie tar seg av SHAPE sitt. Det er utrulig mange rekrutter der, og eg skal ha nok til to dager, så eg sliter litt med å klare å bestemme meg for kor mange infohefter eg skal brette. Dersom alle gjer slik som eg gjorde, så gjekk eg på alle standene som er interessante og tok eit hefte fra alle. Der er rundt 1000 rekrutter, så det seie vel litt om mengden eg må lage. Til nå har eg bretta 200 (av totalt 350) infohefter til GK og 170 til Brüssel, enkelt og greit fordi dei er så mykje arbeid med. Klarer ikkje bestemme meg for om eg skal lage fleire eller ikkje. Eg veit da ikkje kor mange som kommer til å vere interessert, men eg veit at det er ofte eit 3-sifra tall som pleier å søke på denne stillinga, så da er det vel greit å vere forberedt?
- Dersom dei gjer slik som eg gjorde (gå på alle standane og ta eit hefte,) er eg dessverre ute på litt tynn is.

På denne scena skal vi stå å prøve å interessere trøtt og leide rekruttar. "Oh the joy".
I tillegg skal vi i etterkant stå på stand og svare på spørsmål. - Det er det infoheftene er til.
Bildet er lånt av " http://armysimon.wordpress.com/"


Ingen kommentarer: