17. februar 2013

Fin helg !

Hei,

Nå sitter eg i leiligheta å kosa meg glugg ihjel og nyte siste minutta av "heime-aleine"-helga mi. Det har vore deilig å slappe av, og ete akkurat det eg vil til middag! Tore har vore heime i Nordfjord å møtt gutta. Skikkelig hendelsesrik helg med kino, ski og bowling!
Helga mi har vore veldig fin. På fredag hadde eg besøk av to fra klassa, Ina og Ajantha. Vi såg film og spiste taco og litt godis. Kjempekjekt å gjere noke litt avslappande, ikkje berre studier og fyll (heh). Laurdag var eg ned i sentrum for å rekke polet og vaske bil. Bilen min er endelig blitt raud igjen! Ikkje brun som den såg ut med all skitten på! Så gjekk eg Ina og Stine på Bambus, kinarestauranten her i Førde. Eg kjøte Kylling Chop Suey, so forøvrig var godt, men litt for søtt. Neste gang eg skal dit vil eg prøve stekte nudler, som også virka utrulig digg!
Vi pynta oss hos Ina og vorsa der, før vi tusla bort på hotellet for å få med oss konsterten som var. Plumbo spelte. Vi digga musikk og kosa oss mykje. Så forsvant Ina, så eg og Stine gjekk på leiting. Etter litt leiting var det på tide med nattmat, så vi gjekk på Best og fekk i oss litt pølse og drikke.
Etter ei stund ringte Ina, og da var det egentlig berre å ta kvelden.

Nå er det vinterferie, eller "studieveke" som lærerane påstår at det er. Så wooooop, ei heil veke med sove lenge, studere og kos med besøk og mykje kjekt!
Dagens grimase!

Ingen kommentarer: