19. februar 2013

Eg rula kula!

(Awesome innleggstittel, sant?!)
Hei,

Eg må ærlig innrømme at det er litt kjedelig å ha mykje fri. Sjølvsagt, eg treng tida til å jobbe med oppgavene, men det er begrensa kor lenge ein klare å jobbe i løp av ein dag før haudet streika. Har fleire ganger gitt opp fordi eg kjenne haudeverken snike seg innpå meg. UKULT. Anyway! I går tok eg med meg Tore ut for å ete. Eg fant ut at det gjorde seg å komme seg ut fra leiligheta å puste litt anna luft. Vi gjekk på Bambus å åt middag, så gjekk vi å tusla litt rundt på senteret.
Ein av Tore sine venner var i Førde med jobben, så vi møtte han og hans kollega og spilte nokon runder med Bowling. Det var kjekt, og eg var faktisk mykje betre enn eg trudde! 1. runde var uavgjort mellom meg og Tore 2. runde var eg tre poeng bak, og 3. runde kom eg vel 20-30 poeng bak. Der kan eg skylde på at kulene mine slutta å komme tilbake, så eg enda opp med å kaste kuler som hadde for store hull og var litt i tyngste laget. Men ingen dårlig taper altså!

Idag skal eg, Ajantha og Stine til Ina å jobbe med oppgaver og lage god mat. Tore stakkar jobber litt overtid og skal lage middag sjølv! Store gutten min <3 nbsp="" p="">
På tide å børste håret?!


Ha ein strålande dag da!

Ingen kommentarer: