26. februar 2013

16 dager til eksamen!

Hei,

Sidan eg blei ferdig med prøveprosjektet mitt, mariuspannebånd, og hadde litt feil tråd osv, så går eg over på noko anna. Nå har eg to prosjekt. Eg skal strikke ein hals i Tynn Alpakka, frå Du Store Alpakka, og ei hue til eit lite søskenbarn som er forelska i Kitty. Satsar berre på at eg blir ferdig i tide. Oppskrifta på denne herlige hua, finn du her. Det er ei utrulig søt hue, så satsar på at det blir ei veldig glad jente som opner gave i April!

Ellers er det snart eksamen, og eg kjenner eg begynner å tenke litt på det. 16 dager igjen, og vi er ikkje ferdig med pensum ein gong. Grøsser litt med tanke på det. Skal prøve å jobbe mest mulig med oppgaver denne veka, slik at eg kan bruke neste veke på å pugge å lese meg opp. Anatomi er vanskelig, synes eg. Ikkje nødvendigvis vanskelig å forstå det meste (noko er sjølvsagt vanskelig, eg har ikkje superhjerne...), men det er så sinnsjukt utrulig mykje ein skal hugse på! 

Ellers sakna eg den flotte blå uniformen min!



Ingen kommentarer: