7. januar 2010

Spotify


Spotify er en veldig praktisk og fin måte å utforske musikk og finne gamle songar på. Er sikker på at dei fleste har det nå for tida.(?) men om det er nokon der ute som vil ha ein spotify invitasjon, er det bare å sei i frå. Eg har ein invitasjon og dele ut, så førstemann til mølla. Om du ikkje veit kva det er kan du finne det ut HER

For dykk andre er det mange som har irritert seg blå og grøn over dei reklamene som kjem ganske ofte. Robertha, Jonathan og alle dei andre som jobbar med spotify. Da er Premium tingen. Etter eg kjøpte meg premium har eg ikkje angra nokon ting i heile tatt! Eg anbefaler premium på det sterkaste, sjølv om det er litt dyrt. Det er også mulig å få tak i det gratis, på denne siden HER


3 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

spotify er helt genialt :) har glemt det livet hvor spotify ikke eksisterte, haha :p

eline sa...

Kan eg få ein invitasjon nina?
om du har fleire hadde du gidda å sende den til elinekongsvik@mail.com ?
Eline,

Nina sa...

Det kan eg veit du! :)