12. januar 2010

Pengane mine forsvinner *poff*

Eg er som alle andre ungdomar, eller vertfall som dei fleste. Brukar pengar på alt og ingenting, og plutselig er det tomt.
Er det ein ting eg burde bruke pengane mine på er det slike:


VINTERSKO: Varme, vanntette, komfortable og herlige..
Akkurat nå, går eg nemleg rundt å vasar i nokon raude tøfler som lignar litt på uggs. I byrjinga var dei varme og alt sånn, men dei er jo ikkje laga for å vere ute, så eg treng vel ikkje sei meir?


I stedenfor brukar eg pengane mine på:


Og andre eigentleg unødvendige ting.

Ellers føler eg at alle andre enn meg har penga, eller er du og blakk? Eller vertfall flink å bruke penga på ting du sånn heilt eigentleg ikkje treng?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er veldig flink å bruke penger på ting jeg absolutt ikke skal bruke de på!

Unknown sa...

og ikkje berre dine egne penga engang :O

Nina sa...

Tehe, du var veldig snill når du kjøpte den pakken til meg, taakk :D:D