10. januar 2010

Forslag?

Siden GG (Gossip girl) har tatt pause til 7. mars, må eg finne på noko anna å gjere på i mellomtida, så eg fann ut at eg skulle begynne på nytt på Heroes, eg har sett sesong 1-3 før, for så og dette litt av lasset, så da begynner eg like godt på nytt. Etter det treng eg fleire seriar å sjå på. Eg har ikkje så store planar om å begynne på OTH eller Frustrerte Fruer, finnast det andre bra seriar som du vil foreslå?


Gossip girl - Sesong 2


Heroes - Sesong 3 


Har du forslag til nokon seriar?

3 kommentarer:

Anonym sa...

The hills

katarina sa...

Se Weeds og The O.C. Og 90210 :)
sv: mnja, så korte liv har de vel ikke, kan vel ha noe med folk med lite peiling og dårlig informasjon i dyrebutikkene. Jeg mistet 8 fisker siden august pga feilinformering i dyrebutikker. Fem minutters søking på et fiskeforum så fant jeg ut hva som var galt og løste problemet som drepte fiskene.

kristina Kvåle sa...

supernatural ^^ det er best ;)
sukk... :) welcome back 2 the blogworld btw :)