25. november 2014

Speleavhengig

Det er rart kor avhengig det går ann å bli av ein liten, firkanta skjerm. Gløymer eg den heime, føles det ut som om eg manglar ein arm. Ein blir liksom ekstra einsam når ein ikkje har den lille boksen til å kommunisere med kvarandre. Den siste tida har eg blitt avhengig av spelet "2048". Eit veldig poenglaust spel, som går ut på at ein skal gange sammen bokser med tall på til ein endar opp med ein boks med tallet 2048. Eg synes det var utrulig vanselig i starten, men med øving kan ein bli god på det meste, og eg fekk det til! 






I morgon startar vi i prasis. Vi skal til Vassenden Barnehage i faget"Helsefremmande og forebyggande", der vi skal ta for oss temaet hygiene. Det blir spennande. Eg har alt leita fram støvlar, regnkle, termodress og vinterstøvlar, klar for barnehagelivet!


Ingen kommentarer: