19. november 2014

"Oppå lauvåsen veks det... blåbær, mange blåbær, berre blåbær"

... hele vela er berre blåbær!" Sånn var det vertfall når eg og Tore var på ferie i sommar!

For å bedrive tida på den eine dagen på ferieturen eg og Tore hadde gleda oss til å "gjere ingen verdens ting". Det var kjekt i sånn cirka to minutter før eg vart rastlaus, så eg tok med meg godt mot, ein plastpose og tusla ut i skogen for å plukke blåbær. Eg blei ikkje skuffa, for det var virkelig rikelig med blåbær der, kan du sei.

Slik såg alle tuene ut! Mykje blåbærsyltetøy der.

Etter kvart høyrte eg eit skummel "knekk", men det var ingen ringare enn Tore som hadde kommet etter meg fordi han kjeda seg han også (eller, egentlig ikkje. Eg ropte til han kom, men det er ei anna historie). 
"Ta bilde da!"

 *Knips*

"Tok du nettopp bilde av rompa mi?" Fekk eit veldig uskyldig og lyst "Neei?" til svar..

Så stolt over dagens fangst. Var på dette tidspunktet så lei at eg ga opp. Blei god dessert da!

Ingen kommentarer: