21. november 2014

Små gleder i kvardagen

Førehandsskrivet innlegg

Du veit den gnagande følelsen du får når du har litt lavare viljestyrke enn du ellers har, og ser bilde av ein eller annan form for godteri eller kake, og går resten av dagen og "har lyst på noko"?
Sånn har eg hatt det siste dagane: Eg har hatt så sjukt lyst på kaker og godsaker at det til tider var vanskelig å gå på butikken (har nemlig begynt på ein sunnare livsstil, i allefall i haudet mitt).

Derfor satt jubelen laust når eg og Tore satt å var gode og mette etter middag sa "Kan ikkje du lage noke godt? Eg har så lyst på noko godt". Berre eit par minutter tidligare hadde eg nemlig sett eit bilde av nokon deilige sjokolademuffins! Så eg heiv meg rundt å innen en halv time var muffinsene ferdige. Eg fekk tilfredsstillt søtsug og mannen fekk noko godt til kaffen. Win win!

Beklager kvaliteten. Mobilbilde blei tatt på vei ut døra!

Ingen kommentarer: