22. august 2012

Klapp på skuldra!

Eg har nådd enda ein milepæl. Tirsdag morgon var eg nemlig ute å jogga. På morgonen. Altså tidleg. Eg var førstemann som jogga akkurat den løypa i skogen det er eg 100 % sikker på. Det var nemlig spindelvev rundt heile løypa. Så eg såg sikkert ut som en galning der eg sprang rundt med veivande arma, for å unngå å få det i ansiktet.
Sjølv om eg jogga, måtte eg stoppe å ta bilete sidan det er så mykje fint ute på morgonen, når sola ikkje heilt har stått opp, insekta har så vidt vakna og fuglane så vidt har begynt å varme opp kvitringa si.
Fine lille fuglehuset

Sola strekker seg frem mellom trea


Dårlig kvalitet på telefonen min, men det er dis i åpningen der. 

Fine benker. Midt i skogen.

Vegar overalt.

Denne vegen betyr nesten ferdig!



Ingen kommentarer: