30. august 2012

Klippe klippe?

Denne veka har eg hatt store planer om å legge meg tidleg kvar kveld. -.. Lettare sagt enn gjort. Har faktisk lagt meg så tidlig som 21.30 nokon kveldar, men det blir aldri til at eg legger meg til å sove. Først skal eg lese litt, så når eg legger meg til, så blir haudet mitt stappfullt av tankar og ting eg må hugse på. Nå til helga skal vi ha eit relativit stort arrangement, og sjefen er vekk, så eg har mykje ansvar.
Alt er meir eller mindre fiksa, så eg har egentlig ikkje noko behov for å bekymre meg eller stresse, men eg har arva det genet (... mamma! ) som gjer at eg ikkje klarer å slappe av før alt er som det skal.
Så for å seie det sånn, gledar eg meg til laurdag. Den natta skal eg sove som ein baby!
SJÅ! Eg har fått ganske langt hår nå!

... Og lang lugg!



























Det er kanskje på tide med ein klipp?

Ingen kommentarer: