9. april 2012

Til fagre Nordfjord og tilbake!

Da er eg heime etter god og lang påskeferie. Merker år eg sit her i sofaen at det er godt å vere tilbake. Kom ned igjen, og på stovebordet sto det to store sjokoladekaniner! Dette er det kjære Nora, vaskedama vår som har kommet med. Det var skikkelig kos!
Heime i påska har eg festa med gode venner, møtt kjente eg ikkje har sett på lenge og spist mykje middag med alle i heile familien.
Vi var på roadtrip til Stadt og ellers berre loka vi rundt.

Eg skulle på ein måte virkelig ønske at eg hadde supertøff tjeneste sånn at eg alltid hadde mykje spennande å skrive om, anna enn berre reising osv. Sjølvsagt er jo det også interessant, men det et jo ikkje like kult som å kunne skrive om Cold Respons eller noko, men dokke får dessverre berre leve med det, folks.
Også må eg beklage for alle skrivefeil. Det er berre iPad'en min som ikkje liker alle orda eg skriv, også får ein besøk av mr. Autocorrect. Veldig kos.
Og enda en ting! Eg Bruker som sagt iPad til å blogge med, så eg får ikkje lastet opp bilder på denne siden det er flash, og det liker ikkje Apple..

To be continued...

Ingen kommentarer: