11. mars 2012

No parlo Italiano (?)

For eit liv! Det har skjedd så mykje i løp av denne veka at eg veit ikkje kvar eg skal byrje. Ta det reint informelle (er det eit ord?) først, siden det er greit å ha det på det reine. Kom ned mandag, jobb tirsdag-torsdag, var i Roma torsdag-søndag. Eg bur i eit hus sammen med to, snart ein, andre og har eget rom og bad. Det er litt hybel følelse igrunn, og det er flott. Sånn, nå det gøye! Det som er ille med dette innlegget er at eg føler det kommer til å bli ordentlig skrytete. Sånn litt over the top liksom, but here goes. I løp av ei veke har eg opplevd nok for ein heil sommerferie. Det er så fantastisk at det skjer noko heile tida. Eg har også opplevd noko eg ikkje har gjort før. Heimlengsel, virkelig heimlengsel. Ikkje berre sånn at du savner hus og heim, men virkelig lengsel. Det var ille, men med gode folk rundt seg, går alt bra. When in Rome, do as the Romans, heiter det. Det har eg gjort. Eg har spist pizza, pasta, opplevd Colosseum, Vatikan Staten, St. Peters kyrkja, Fedrelands alteret, ulike ruiner, mange flotte kyrkjer og tempel og mange, mange fontener. Pizzaen i Italia kan ikkje samanlignast med noko. "Italiensk pizza" finnes berre i Italia. Uansett kva du seier, så er den "borte bra, men hjemme best". Pastaen var god, og eg smakte noko veldig merkelig. Pasta baller. Det var, og er skikkelig vanskelig å bestemme seg for om eg likte det eller ikkje. Det var så rart at det, nei det. Eg har også funnet ut at det er eit land som er glad i ost. Eg har fått ost servert på alt eg har spist her nesten. Pizza, pasta, ja det var alt da, men et er seriøst høgt forbruk av ost! Eg har også fått bruke solbrillene mine flittig. Vi hadde nydelig veir. Sol og varmt heile helga. Det var så fantastisk! Gjekk i kort shorts og singlett og synes det var kjempevarmt, i mars. Digger det! Eg har virkelig forelska meg i byen Roma! Arkitekturen, maten, isen, det morsomme språket, men det som virkelig gjorde turen så bra, var folka ein var med. Ein god gjeng med ungdommer på tur som kan reise rundt å gjere alle turist-ting uten å klage, og likevel kunne gå ut å storkose seg på kvelden.

1 kommentar:

Camilla sa...

Åh. Roma er så fantastisk. Vil tilbake dit en dag!