27. februar 2012

Rekrutten er snart over..

Da er det siste veke av rekrutten. Det er litt trist at vi på troppen og kompaniet etter 8 veker sammen skal sprees for alle vinder. Det er folk som skal til utlandet, folk som skal i nord, sør , aust og vest. Etter å ha budd i samme kaserne, gang og rom skal vi plutselig reise ein fremme plass og bli kjendt med nye igjen. Eg gleder meg til å komme til Oslo og få informasjon om korleis tjenesten min blir. Eg veit ingenting, og det har ikkje vore lett å finne info på nettet heller. Det er ikkje så mykje info om Kongeskipet, anna enn sånn kor lang båten er osv. og akkurat nå har eg skikkelig heimlengsel etter 2 mnd vekke fra hus og heim, familie og venner. Savner også å kunne legge seg i senga med kler på, med god samvittighet..
I forrige veke var vi på IMO 60 kurs, eit kurs alle må igjennom for å kunne arbeide på båt. Dette var kjekt og spennande.
Siden dei seier bilde seie meir enn 1000 ord, eller noko sånn, gir eg meg her og lar bileta bekrive.
To be continued











Ingen kommentarer: