9. mai 2012

Vågale Nina!

Berre for å forklare tittelen, så mener eg at eg var litt modig og tøff. Ikkje.. ja.

Dei fleste som har møtt meg, og har spist mat sammen med meg, veit at eg er kresen. Skal vi på restaurant, bestiller eg alltid den "safe" biffen, pizzaen eller andre ting eg har smakt. Det er på "insj" (forkorta initiativ. forsvaret, veit du..) fra Anette at eg skriver dette, sidan ho meinte at det fortjente eit eige blogginnlegg.

Eg kan med glede meddele at eg har frivillig spist andebryst i appelsinsaus sammen med nokon grønnskaker som var kuttet så små at det var vanskelig å gjette kva det var. Eg har også smakt kremet aspargessuppe. 

Asparges. Det ser jo kanskje litt godt ut?
Andebryst var veldig godt, sammen med postetmos, av alle ting. Appelsinsausen var litt for mykje appelsinsmak på til at eg likte den så godt. Appelsin skal spisest/drikkes reint eller så kan du likegodt lat vere.
Sjokolade blanda med Appelsin er noko av det verste. Tenk deg mixen da, brun saus med ein halv, konsentrert appelsinjuice i. Det var nesten hvertfall. 
Kremet aspargessuppe var heilt tilfeldig at eg valgte. Kanskje var det fordi det var billig (4,50€ for ein middag er jo ingen ting) eller fordi eg faktisk hadde lyst til å smake asparges. Uansett er det viktigaste at eg smakte det. Asparges er veldig stort her i denne delen av Tyskland og også i Nederland. Hvertfal i nærheten av meg.

Ein annan ting du ikkje kan unngå å sjå i denne delen av tyskland, er raps. Det er masse av det, og uansett kor eg har kjørt hittil, har eg kunnet sett store firkanta gule åkera over alt.

Før dette innlegget blir avslutta, vil eg benytte anledninga til å gratulerer mitt kjære fadderbarn og søskenbarn med sine første skritt. Når eg kommer heim 6. Juni er det sikkert like før du løper ifra meg.

Og når vi først er inne på spennande ting, nå er det berre tre dagar til å skal gå inn i eit fly i supertight kondomdress, åle/slepe meg bort til ei open dør for så å hoppe ut av den med ein annan person festa på ryggen min. Deretter skal eg dale ned til jorda i ein duk med nokon tynne tråder. Eg er veldig, veldig spent, og grua meg skikkelig! Så på lørdag/søndag så kan eg love nytt innlegg, med mykje fart og spenning!

To be continued...

1 kommentar:

Hege Anita sa...

Ææ, under en måne til du kjeme heeim :o : D