23. januar 2012

Slitsomt, men kjekt!

Militæret er ikkje så hardt som eg trudde det ville vere. Ja, det er hardt, men ikkje så hardt. Eg har jo sjølvsagt (allerede) kasta opp under 3000 meteren. Vi fekk streng beskjed om å ikkje stoppe, og at dersom vi måtte spy, var det berre å spy ut til sida mens du sprang. Dette førte til at jakka mi, den skal vaskes, fort som fy, for å seie det på en minst mulig ekkel måte.
Eg har også grått etter trning fordi eg rett og slett var så sliten.

Nå i helga var det førte permhelg. Det var merkelig å sjå at verden uten for gjerdet gjekk sin vandte gang. Fredag var det middag hos onkelen (Øyind ) og Cesilie. En kveld som gjekk med på middag, sjå TV og berre slappe av, og nyte livet uten for "muren".
Lørdag, sov eg lenge! Heilt til 10, noko som var heilt fantastisk. Så dreiv vi litt dank i Stavanger sentrum, og berre slappa av, for så å reise tilbake, spise taco(!) til middag og ut på by'n en "liten" tur. I mellomtida var eg en tur til søskenbarnet Eva, med god lasagne middag.
Søndagen gjekk med til klesvask, stryking og skap-rydding.

Idag var det styrketest og kondisjonstest. Det går ut på å springe 3000 meteren, sit-ups, push-ups og kroppsheving. Denne "vesle" jenta her, klarte 3000 meteren på 18 minutt (Forkjøla, så det var litt surt...), 18 sit-us (Hadde gangsperre, så ikkje maksimalt), 7 push-up (som er en bedring på den eine eg klarte veka før) g 6 hang-ups, om og er en bering, på den ene eg klarte for ei veke sida!

Livet i Madlaleiren er flott, med en fin tropp og flotte befaler.


To be continued....

3 kommentarer:

Erviker sa...

Bra du kosa deg :)

Anonym sa...

Tøff du, Nina :) Skal følge med på millitærlivet ditt :)
klem frå May Iren

Fanastrilen sa...

Hei Nina! Du verden! Kan ikkje huske at vi "ikkje fikk lov å stoppe" for å spy. No spydde ikkje eg de gangene, da eg "sprang" 3000meteren heller men.. Får du ikkje prøvd deg en gang til, uten forkjølelse? 15.25 og 15.05 "i springtider" husker eg at eg hadde. Beste på troppen og hele Madla den gang var 9.32. Steike for et tempo!.. Og enda var det ca45 sek bak leirrekorden ever, om eg husker rett.. Norsk militærrekord til den tid hadde en kjent ex-skiløper, Pål Gunnar Mikkelsplass. Tror den var på 7.45! At det går an!! Til sammenligning sprang eg på ca 11.45 som 8. klassing. Eneste målte 3000m-tid eg kan huske utenom militæret. Talentet mitt innen springing var nok mer på 60m og den slags. Der har eg 7,5 sek fra omkring 16års alderen!! Slå den du!! Men tidene mine var "såpass skrale" på 3000m, fordi 2,5 måneder før eg skulle inn i militæret, ødela eg høyreleggen min. Mai 1993.. Den er jo ikkje helt ok den dag idag 2012.. Natokravet for gutter da var 15.00 Men eg fikk jo AKKURAT DEN tjenesten eg ønsket meg!!! Så kan ikkje ha vært "altavgjørende" med 3000m. Stå på videre!! Kjekt å lese om dine opplevelser "der inne"!