10. januar 2012

Nå er det like før!

Eg har oppdatert utforminga på bloggen berre til "ære" for rekrutten og militærtjenesta mi. Så fram til det virkelig blir Gakk-gakk av meg ( til eg kjem meg på båt ) så blir det vel i den kjente militærgrønne-stilen. Så da skjønner du sikkert at eg har tenkt å oppdatere "dokke der heime" og alle andre som snubla innom, om livet på Madla Rekruttleir og vegen etterpå. Kor ofte eg får tid til å fortelle, vil variere. Enn så lenge veit eg eigentleg ingenting om kva fritid vi kjem til å ha osv, men følg med på facebook og twitter eller sving innom her iblant, så får du nok vite litt om livet som jente i militæret!

Før det kom opp i den lille bagen min. Den er stappfull. Eg lova.

1 kommentar:

Åhjem sa...

Oi Nina, viste ikkje at du hadde ein blogg... pero me gusta!
Blir spenande å få innsyn i kva som eigentlig foregår i hæren, evt. marina ;)
Lukke til snuppa!!