12. juni 2011

Neglelakk - eit must-have


Er det ein ting eg verkelig ikkje får nok av, må det vere neglelakk. Eg ana ikkje kor mangen eg har, men etter  rask telling antar eg at eg har rundt ... 20 stykker, og det kjem alltid påfyll. Store favorittar er IsaDora, og Barry M.
IsaDora har gode børstar, dersom du kjøper fra denne kolleksjonen. Den har supergod børste, og den er godt pigmentert, og koster heller ikkje meir enn det du spiser til middag på en heilt vanleg kvardag, med mindre du bur på hybel og lev på nudla, sjølvsagt. Dersom eg ikkje tar feil, kostar den 79,- på Cubus. (Tar eg feil?)


Barry M er godt pigmentert og har mange forskjellige farger. Det eg synes er så bra med dei, er at den har så store flasker (mykje innhald). Medan IsaDora's har 6 ml har Barry M heile 10 ml. Minuset er at den har tynn børste og tar litt lang tid å tørke, men det går opp i opp med at du får mykje neglelakk for penga!

Har du tips til nokon neglelakkar eg kan invistere i? Nokon fine fargar?

Ingen kommentarer: