14. juni 2011

Eksamen, eksamfa, eksbook, facemen, facebook...

Akkurat nå holder eg på med eksamenslesing. Eller, burde holde på med eksamenslesing. "Skal bare.." Huff. Eg er en dårlig student. Skulle eg berre ta ei lita pause med facebook, så Twitter, så YouTube, så ei lita sangpause, berre fordi eg har lyst,så BlogIt.no, og nå min eigen blogg. Har sittet i 6 tima, og alt eg har gjort er å finne ut kva dei spør om i første (av fire) punktet. Flink Nina!
Heldigvis kom eg opp i Entreprenørskap og bedriftsutvilking 2, altså innovasjon og internasjonalisering. Eit fag som er forholdsvis enkelt. Det einaste som er litt vanskelig med det, er at du må tenke på absolutt alt.
Hipp hurra for innovasjon og internasjonalisering!

Nå skal eg prøve å svare på oppgava igjen. Har jo ikkje allverden med tid. Skal ha framføring torsdag, og innimellom der skal eg på alle mulige rare ting, møte, øving, og eg skal jo sove òg da! Har jo "fri" i morga. Fri=Sove lenge, uansett kva du eller mamma seie.

Eg vil ikkje lese meir. Det er meget kjedelig og eg føler verekelg for å gjere noko anna!


Har du eksamen? I kva då?

Ingen kommentarer: